Holdstart

Kørekort Otterup – Tag det hos Louis Køreskole

Tag kørekort i Otterup og tag det første og vigtigste skridt mod en verden fyldt med muligheder. Vores mål er ikke kun at klæde dig på til køreprøven, men også at udstyre dig med færdigheder og viden, der sikrer, at du føler dig tryg og kompetent bag rattet under alle forhold.

Velkommen til Louis Køreskole – starten på din rejse mod at blive en sikker og selvstændig bilist.

Udfyld formularen her på siden for at tilmelde dig vores næste holdstart. Husk, at antallet af pladser er begrænset, så vent ikke for længe.

Kørekort forløb

Teoriundervisning

Forløbet starter med teoriundervisning der starter som udgangspunkt kl. 17.00. Vi tilbyder en grundig teoriundervisning, som dækker alle aspekter af at være bilist – fra færdselsloven til praktiske råd om sikker kørsel. Vores teorikurser finder sted i et mødelokale i Otterup idrætscenter. Her vil du blive udstyret med den nødvendige viden til både teoriprøven og din fremtidige kørsel.

Manøvrebane (kravlegården)

Når du er kommet i gang med  teoriundervisningen, tager vi dig med på manøvrebanen. Her får du mulighed for at øve basale køreteknikker i et sikkert og kontrolleret miljø. Det er din chance for at lære at håndtere bilen korrekt og sikkert, før du begiver dig ud på åbne veje.

Køreundervisning

Louis vil guide dig gennem din praktiske køreundervisning, hvor du lærer at navigere i trafikken under realistiske forhold. Dette skridt er afgørende for at udvikle din selvtillid og dine kørefærdigheder.

Teoriprøve

Når du er klar, skal du op til teoriprøven, som er et vigtigt skridt på vej mod dit kørekort. Vi forbereder dig grundigt, så du kan gå ind til prøven med visheden om, at du er godt klædt på.

Køreteknisk anlæg (glatbane)

En af de mest spændende dele af dit kørekort forløb er glatbanen, hvor du lærer at håndtere bilen under vanskelige og glatte forhold. Dette kursus er essentielt for din evne til at reagere korrekt i nødsituationer og forbedrer din sikkerhed på vejen.

Køreprøve

Når du selv og din kørelærer mener du er klar og godt klædt på, afsluttes forløbet med køreprøven. Her får du mulighed for at demonstrere dine færdigheder og din viden. Med Louis som din guide og støtte, vil du være klar til at tage denne vigtige køreprøve med ro i sindet.

Hos Louis Køreskole ser vi frem til at hjælpe dig med at nå dine mål og ønsker dig en spændende og lærerig tid. Velkommen til et forløb,  hvor sikkerhed, kompetence og selvtillid er i højsædet – vi glæder os til at se dig!

Tilmeld dig her

Fuld lovpakke med:

– Leje af skolevogn til køreprøven

– Online teoriprogram

Pris 13.900,-

Regningen kan deles i 2 rater.

Skal dit kørekort betales af andre (forældre)*