Kørekort pris & sammensætning

Hos Louis Køreskole forstår vi, at prisen på et kørekort er en vigtig overvejelse for vores elever. Derfor vil vi gerne være helt ærlige omkring vores prissætning.

Hos os er kvaliteten i undervisningen det fundament, som hele vores køreskole er bygget på. Vi tror på, at en bedre start fører til færre omkostninger i det lange løb.

Hvorfor vælge Louis Køreskole?

Hos Louis Køreskole, er vi meget transparante om priser og måden vi gør tingene. Vi har ingen skjulte omkostninger i vores lovpakke, såsom “leje af skolevogn til køreprøve” eller administrations- eller behandlingsgebyr. Vi holder desuden til i Otterup Idrætscenter, for at sikre nogle gode faciliteter, så kommer du i god tid inden teori, har du mulighed for at sætte dig ind i tørvejr og lave lektier eller lignende. Når du skal ud og køre på vejen, kommer Louis ud til din skole i Odense eller Søndersø for at minimere dit fravær fra skolen.

Tilmeld dig i dag og oplev forskellen med Louis Køreskole – hvor kvalitet i undervisningen er nøglen til din succes på vejen.

Lavere slutpris på kørekort

Resultatet af vores høje undervisnings standard er, at vores elever typisk består deres prøver første gang.

Dette betyder færre udgifter til genprøver og ekstra timer. Så selvom vores initiale pris måske er højere, er vores slutpris ofte lavere, når alle omkostninger tages i betragtning.

Oversigt over priser hos Louis Køreskole

At tage kørekort er en spændende rejse, og det starter med forståelsen af, hvad der kræves økonomisk. Hos Louis Køreskole tilbyder vi en omfattende lovpakke, der dækker alle de nødvendige kurser og lektioner, som lovgivningen kræver for, at du kan gå til teori- og køreprøve. Herunder finder du en detaljeret oversigt over vores priser og de ydelser, som er inkluderet i vores lovpakke.

Lovpakkens indhold og priser

LOVPAKKE BIL

Tilmeld dig her

Fuld lovpakke med:

- Leje af skolevogn til køreprøven

- Online teoriprogram

Pris 13.900,-

Regningen kan deles i 2 rater.

Slet ikke

Øvrige omkostninger

• Færdselsrelateret førstehjælpskursus: DKK 700,-
  • Lægeerklæring: Ca. DKK 500,-
  • Billede til kørekort: Ca. DKK 100,-
  • Prøvegebyr til staten: DKK 1.170,-

Lovpakken indhold og pris på enkeltydelser

• Teorilektioner: 29 lektioner á 45 minutter – DKK 2.000,-
  • Manøvrebane (kravlegård): 4 lektioner á 45 minutter – DKK 2.500,-
  • Kørelektioner på vej: 16 lektioner á 45 minutter – DKK 9.600,-
  • Køreteknisk anlæg (glatbane): 4 lektioner á 45 minutter – DKK 2.500,-

Priserne er omhyggeligt fastsat for at sikre, at du modtager den bedst mulige undervisning og støtte gennem dit kørekort forløb.

Med vores lovpakke sikres du, at alle de nødvendige kurser og lektioner er dækket, så du er fuldt forberedt til både teori- og køreprøve. Denne pakke er designet til at give dig den bedste start på din køre karriere med en høj succesrate ved første forsøg på prøverne.

Vi forstår, at omkostningerne til at få kørekort kan virke høje, men hos Louis Køreskole tror vi på, at en grundig og kvalitetsbevidst undervisning er den bedste investering for din sikkerhed og succes på vejen.

Tilmeld dig og start din rejse mod kørekortet hos os – din køreskole i Otterup.

Eventuelle øvrige omkostninger

• Ekstra kørelektioner: DKK 600,- per lektion
  • Ekstra køreprøve: DKK 1.400,- (inkluderer 1 opvarmningslektion og leje af skolevogn til køreprøven)